DET NYTÆNKENDE AGENTURHUS

Alivestyle skiller sig ud fra andre agenturhuse, fordi vi indgår partnerskaber med vores forhandlere og agenturgivere. Vi har en bred erfaring og viden i teamet, der gør det naturligt for os at rådgive og vejlede vores forhandlere, så de kan tilbyde den bedst mulige oplevelse til deres kunder. Vi tilbyder bl.a. undervisning i FLOW-modellen. Modellen fungerer som grundlag for rådgivning omkring indkøb og produktsammensætning i butikkerne. Derudover tilbyder vi individuelt tilpassede shopkoncepter og rådgivning omkring indretning af butikslokaler.

ALIVESTYLE RETAIL

Velkommen til Alivestyles retail-koncept. Vi understøtter vore forhandleres forretning i flere af salgets facetter, ikke blot briller.

I stærke alliancer med nogle af markedets bedste aktører tilbyder vi således:

- at indrette og bygge selve butikken
- at hjælpe med produkt optimering og coaching af personale
- at assistere med sjove iøjnefaldende kampagner
- at tilbyde en række af markedets mest spændende brands

Således søger vi sammen med vore forhandlere af skabe 


”den skarpeste optikbutik i byen”.

Alivestyles retail koncept er designet til optikbranchen.

RETAIL UNIVERS

Det hele starter i butikken.

Når man sælger brands af høj kvalitet, så handler det om at skabe en stemning, der fremhæver historien og de unikke egenskaber ved disse brands. I samarbejde med den århusianske design- og indretningsvirksomhed Ambiente tilbyder vi at være behjælpelige med shopkoncepter. Ambiente er specialiseret i livsstilssegmentet og har igennem årene designet og bygget mere end 500 detailforretninger. Med stor passion og indsigt i markedet konceptudvikler Ambiente helstøbte butiksidentiteter, som understøtter og/eller videreudvikler en eksisterende eller ny butik.

Læs mere

FLOW

Siden begyndelsen har vores mindset i Alivestyle været bygget op omkring den visuelle FLOW-model for produktsammensætning og indkøb - både når vi kigger på kollektioner til Alivestyles egen portefølje, og i måden vi forsøger at påvirke vores forhandlere til at tænke på. Der er stor forskel på at have et ønske om at opnå noget og at have en plan. Med FLOW-modellen får
vores forhandlere et redskab, der skaber overblik og struktur.

LÆS MERE